8 סיבות שבגללן לא כדאי להספיד את פייסבוק

דואגים למארק צוקרברג? מחפשים יורשת לרשת החברתית הגדולה בעולם? גבע קרא-עוז חושב שפייסבוק כאן כדי להישאר. לפניכם 8 סיבות שבגללן מוקדם להספיד את פייסבוק

 

בחודשים האחרונים, יותר ויותר מאמרים וכתבות בתקשורת עוסקים במצבה המתדרדר של פייסבוק. החברה סובלת מלא מעט בעיות: צניחה משמעותית בשער המניה נכון לסוף 2018, מתקפות של פוליטיקאים ורגולטורים, ביקורת ציבורית עזה בנושאי פרטיות ושימוש לא ראוי במידע על גולשים, הדיי הקמפיינים הרוסיים בבחירות בארה"ב, מאבקים אישיים בצמרת החברה ופרישת כמה בכירים בחברות הבת, שימוש ביח"צ בעייתי בניסיון להשפיע על מתנגדיה, כעס מצד מפרסמים גדולים על בעיות בנתונים שקיבלו – ועוד ועוד.

השאלה היא, האם הבעיות הללו מצביעות באמת על כשל במודל שעליו מבוססת פייסבוק. האם היא עתידה להתפוגג כמו גיאוסיטיז, מייספייס, יאהו וענקיות אינטרנט אחרות, או שהיא עתידה ללוות אותנו שנים ארוכות, כמו גוגל (או מיקרוסופט כדוגמה מעט שונה).

בטווח הרחוק, קשה אמנם להתנבא ודברים רבים עשויים להשתנות – אבל לדעתי, אם אנחנו מביטים לטווח הבינוני – נגיד 5-10 שנים מהיום – התשובה ברורה: פייסבוק כאן כדי להישאר, לשגשג, ולהרוויח הרבה מאוד כסף. למה? לפניכם 8 סיבות – מדוע לא כדאי למהר ולהספיד את פייסבוק.

1. כי היא הבית הדיגיטלי של מאות מיליוני אנשים – לאחר שימוש אינטנסיבי במשך שנים רבות, צברו משתמשים רבים בפייסבוק היסטוריה אדירה של חברים, תמונות, מידע, קשרים, עדכונים ועוד. החברה הצליחה, כמעט מראשיתה, לפצח את הסוד שחברות אינספור רדפו אחריו – ולהפוך למקום הראשון שאליו רוצים אנשים להיכנס, כשהם נכנסים לאינטרנט. אחרי גוויעתם של האינדקסים ודעיכתם של הפורטלים – הגיעו הרשתות החברתיות. הניוזפיד של פייסבוק, אותה גלילה אינסופית שמציגה מידע מבוסס אלגוריתם מחברים, אתרי חדשות, קבוצות ומפרסמים, מגלם בעבור מספר עצום של משתמשים – את האינטרנט עצמו. גם כשהבית שלך קצת מתיישן, או אולי מעצבן, לעבור בית זו החלטה מורכבת, בעיקר כשזה אומר לוותר על ההיסטוריה הדיגיטלית ועל אנשי הקשר שלך. העוצמה האדירה של פייסבוק שמבוססת על המידע שכבר נצבר בה, גדולה אפילו מזו של גוגל וג'ימייל בעבור משתמשים רבים.

2. כי היא פיצחה את נוסחת הפרסום הדיגיטלי – גוגל בנתה את העוצמה שלה לא בזכות איכותו של מנוע החיפוש, אלא בזכות המצאת ה"אדוורדס", שיטת פרסום אפקטיבית, מוכחת, זולה – שיצרה קטגוריה חדשה ורווחית להפליא. פייסבוק היא החברה היחידה שהצליחה לשחזר את ההצלחה של גוגל, כשבנתה קטגוריית פרסום חדשה המבוססת על פילוח אמיתי של תחומי העניין של הגולשים ופרסום טבעי למדי ב"פוש" (דחיפה) לניוזפיד, (לאנשים שעשויים להתעניין במוצר שלך), בניגוד לגוגל שמוכרת בעיקר פרסום ב"פול" (משיכה), לאנשים שכבר הביעו עניין במוצר שלך. הקטגוריה הזו לא הולכת לשום מקום, להפך, סביר שיותר ויותר תקציבי פרסום יועברו אליה על חשבון פלטפורמות אחרות, אפקטיביות הרבה פחות (והיא תוכל גם להתחבר לעולם "האינטרנט של הדברים", IOT – בעידן שבו כל מכשיר חשמל יתחבר לרשת). יתרה מזו – פייסבוק בניגוד לגוגל משלבת בין פרסום מכירתי מבוסס לידים, לפרסום תדמיתי.

3. כי בריחת הצעירים לא באמת מאיימת עליה – אחת הבעיות המרכזיות של פייסבוק היא ההתבגרות שלה ושל הקהל שלה. בהכללה, הנוער והצעירים משתמשים בה פחות ופחות, ובגילאים הצעירים, בכלל לא. מטבע הדברים, ברגע שההורים שם, הילדים לא רוצים להיות. עם זאת, חשוב לזכור שהאוכלוסייה בעולם מתבגרת, והגיל הממוצע שלה רק עולה. בקיצור – יש מספיק בני 25 פלוס בעולם… חוץ מזה, גם הילדים מתבגרים, וסביר שככל שהם יגדלו, חלקם לפחות יתחברו לפייסבוק. וחוץ חוץ מזה, אינסטגרם, הרשת הכי חזקה בקהלים הצעירים (למעט אצל הממש קטנים), שייכת כידוע לפייסבוק.


4. כי האלגוריתם שלה עוצמתי – מאחורי הקלעים של פייסבוק, נמצא אלגוריתם משוכלל שמאפשר לחברה לנווט, בעזרת שינויים קלים, את הנעשה באתר. היא יכולה לשלוט באופן די מדויק בחשיפת התכנים – וברצונה להגביר או להפחית ז'אנרים מסוימים. כך למשל היא קיצצה באכזריות את המשחקים הדבילים שמילאו את הניוזפיד בעבר, או חיסלה באבחה את תכני הקליקבייט סטייל באזזפיד. רק באחרונה, כשהיא הרגישה שהתכנים נהיים מסחריים מדי – היא העצימה את פיצ'ר הקבוצות שהפך לדומיננטי, ובעתיד הקרוב יש להניח שהסטוריז יקבלו קידום דומה. פייסבוק מודדת בכל רגע בדיוק מה הגולשים רוצים ועושים, ויודעת כיצד ישפיעו השינויים שהיא עושה על זמן השהיה ועל פרמטרים אחרים.

5. כי היא יודעת לתקן את עצמה – פייסבוק עשתה שלל טעויות בעבר (מתי בפעם האחרונה עשיתם Poke למישהו?) אחד הדברים שבנו את העוצמה שלה, הוא היכולת להכיר בטעויות, לזרוק לפח פיצ'רים לא מוצלחים ולהתנסות בחדשים. נכון, עם ההתבגרות הגיעה גם מידה מסוימת של יהירות ואיטיות, ועדיין, ה-DNA של פייסבוק עדיין מאפשר לה גמישות רבה.

6. כי יש לה המון כסף בקופה – פייסבוק היא לא אובר או WEWORK ההפסדיות. היא מדפיסה מזומנים. לחברה יש תזרים חיובי עצום, וים של כסף בקופה. היא אמנם מבזבזת חלק ממנו על מיזמים שונים ומשונים, אבל זה עדיין משאיר לה די והותר מזומנים כדי לרכוש חברות אחרות כשצריך, וכדי להשקיע במו"פ.

7. כי יש לה עוד המון נכסים לא ממומשים – המסנג'ר שלה הוא הצלחה גדולה בארה"ב ובימים אלה מושקים בו עוד ועוד יישומים, הסטוריז כנ"ל, שלא לדבר על וואטסאפ. לפייסבוק יש הרבה מאוד פוטנציאל ליצירת הכנסות, שטרם מומש.

8. בגלל צוקרברג – כן, הוא חוטף המון אש ולפעמים בצדק, אבל בואו נזכור – האיש גאון. הוא בנה אימפריה מטורפת, במקום שבו טובים ורבים כשלו (הי גוגל פלוס!) – והוכיח שוב ושוב שהוא יודע, כמו ביל גייטס וסטיב ג'ובס, לשלב בהצלחה ביו חזון טכנולוגי לבין קשיחות עסקית. לא הייתי ממהר להמר נגדו.

בקטגוריה כללי, פייסבוק | תגים , , , , | להגיב

ניהול פעילות הפייסבוק וכתיבת אתר בית החולים הציבורי אסותא אשדוד

באחרונה התרחש אירוע בעל חשיבות היסטורית בישראל – נפתח בית החולים הציבורי החדש הראשון מזה 40 שנה, בית החולים הציבורי אסותא אשדוד. לנו, בסנונית תוכן, היה הכבוד ללוות את בית החולים בעולמות התוכן והמדיה החברתית, עוד משלב ההקמה.

אסותא מרכזים רפואיים היא אחד מלקוחותינו הוותיקים, כאשר אנו מנהלים את פעילות הפייסבוק של החברה וכותבים עבורה תכנים מזה כשש שנים. דף הפייסבוק של אסותא מרכזים רפואיים בניהולנו, הוא דף הפייסבוק הפעיל ביותר של בית חולים ישראלי, עם יותר מ-100 אלף אוהדים ומאות אלפי חשיפות בחודש.

דף הפייסבוק "אסותא מרכזים רפואיים"

ניהול דף הפייסבוק של בית החולים הציבורי אסותא אשדוד

שמחנו כאשר התבקשנו על ידי אסותא, ללוות בזירות אלו גם את בית החולים הציבורי החדש שלה. מזה כשנה וחצי שאנו מנהלים את דף הפייסבוק של בית החולים הציבורי אסותא אשדוד, שצבר עד כה כ-26 אלף אוהדים. התרגשנו ללוות באמצעות הדף את תהליך הקמת בית החולים ולסייע לצוותי בית החולים לתקשר אותו לתושבי אשדוד והסביבה, ואנו שמחים להמשיך לעשות זאת כיום כשבית החולים פועל במתכונת מלאה.

דף הפייסבוק של בית החולים הציבורי אסותא אשדוד

כתיבת ועריכת אתר בית החולים הציבורי אסותא אשדוד

במהלך תקופה זו גם כתבנו וערכנו את תכני אתר בית החולים הציבורי אסותא אשדוד. כתיבת תכנים לאתר מסוג זה, הכולל מאות דפי תוכן של עשרות מחלקות, מרפאות, מכונים ושירותים היא משימה מורכבת. במסגרת העבודה על האתר ערכנו עשרות ראיונות עם רופאי בית החולים ועם אנשי הצוות שלו ועבדנו בצמוד עם מחלקת השיווק של בית החולים במטרה ליצור תוכן המציג את המידע הרפואי באופן מדוייק ומתאר נאמנה את שירותיו הרבים של בית החולים ואת רוחו.

אתר בית החולים הציבורי אסותא אשדוד

ניהול דף פייסבוק מועדון היולדות של בית החולים

באחרונה שמחנו לקחת על עצמנו משימה מרגשת במיוחד וללוות בפייסבוק גם את מועדון היולדות של בית החולים, המעמיד לרשות היולדות את חדרי הלידה ואת מחלקת היולדות החדשים והמתקדמים בארץ, בהם עובדים צוותים מסורים שעושים עבודת קודש. מועדון היולדות גם מציע לנשים ולגברים שאיתן, קורסי הכנה ללידה, סדנאות והדרכות שונות.

דף הפייסבוק של מועדון היולדות באסותא אשדוד

לאורך תקופה זו – מתהליך ההקמה ועד לימים אלו, בהם בית החולים פועל ומשרת את תושבי אשדוד והסביבה, התרגשנו לחוש את הציפייה של אנשי האזור, שהמתינו לבית חולים בעירם במשך שנים ארוכות. שמחנו להיחשף למסירות ולתחושת השליחות שמביאים עמם אנשי הצוות של בית החולים – מהרופאים, דרך צוותי הסיעוד ועד לצוותי השיווק ושירות הלקוחות. זה כבוד אמיתי לקחת חלק בפעילותו של בית חולים כזה, שמשנה את חייהם של כחצי מליון תושבי אשדוד והסביבה.  

זקוקים לניהול שיווק במדיה חברתית וחדשה? מעוניינים בניהול לדפי פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ולתוכן באתר? צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם!

 

בקטגוריה כללי | להגיב

פאודה – סיפור הצלחה

מאז שנת 2010 אנו מספקים לחברת yes שירותי כתיבת תוכן וניהול מדיה חברתית. במסגרת פעילות זו, אנו מנהלים מגוון דפי הפייסבוק של החברה, את פעילות הטוויטר, ערוצי אינסטגרם וכן עורכים את בלוג החברה המלווה את עולמות התוכן שלה בשלל כתבות ותכנים.

העבודה עם לקוח מסוג זה מאפשרת לנו להגשים את מה שבעבור רבים הוא חלום נכסף, ולהפוך את הגילטי פלז'ר החביב עלינו, צפייה בטלוויזיה, לעבודה של ממש. במרוצת השנים, ובמהלך העבודה, עברנו עם yes הרבה מאוד חוויות – ליווינו סדרות מקור מצליחות וסדרות רכש שמסעירות את העולם, ואנו מלווים שידורי סרטים מרתקים ותכניות דוקומנטריות מטלטלות.

ואז הגיעה פאודה

אבל שום דבר לא הכין אותנו לתופעה ששמה "פאודה", הסדרה המצליחה ביותר בתולדות ישראל, שאותה אנו מלווים במדיה חברתית וחדשה, יחד עם yes, מאז תחילת שידור עונתה הראשונה. בימים אלה מסתיימת העונה השנייה של הסדרה, שזכתה כמו העונה הראשונה, להצלחה מסחררת, שהתבטאה לשמחתנו גם בפעילות במדיה החברתית.

פאודה עונה 2. תמונה: yes

דף הסדרה בפייסבוק הגיע ל-100,000 אוהדים באופן אורגני וחשבון האינסטגרם צבר 20,000 עוקבים תוך כמה חודשים. בדף עצמו עלו אלפי תגובות בכל שבוע, כשהשיח סביב העלילה והמתרחש בה היה סוער ומלא אמוציות.

התגייסנו ליחידה

ניהול של ערוצי מדיה חברתית מסוג זה כרוך בלא מעט אתגרים מורכבים – ובראשם השאלה עד כמה להתייחס לעלילה עצמה, מחשש לעשות ספוילרים לצופים שלא רואים את הפרקים בזמן אמת. אתגר נוסף שעמד לפתחנו הוא לייצר לדף עולם תוכן משלו, שמצד אחד יותאם ויתכתב עם השפה והעולם של הסדרה עצמה, אבל מצד שני יצליח גם לחרוג מהעלילה.

לשמחתנו, בעזרת צוות הניו מדיה המסור של החברה, בעזרת יוצרי ושחקני הסדרה עצמם שגילו מעורבות פעילה, וכמובן בעזרת הגולשים שיצרו הרבה מאוד תכנים מקוריים מעולים, הצלחנו.
ועכשיו – כמו כולם – גם אנחנו מחכים לעונה 3!

אינסטגרם פאודה

זקוקים לניהול שיווק במדיה חברתית וחדשה? מעוניינים בניהול לדפי פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ולתוכן באתר? צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם!

בקטגוריה כללי | להגיב

לקוח חדש לסנונית תוכן – ערוץ הכוכבים

כבר יותר משש שנים, מאז שנולד לנו בננו הבכור, תום, אנחנו מחוברים ומעודכנים היטב בנעשה בעולם כוכבי הילדים. שמות כמו יובל המבולבל, מיקי, מיכל הקטנה והאחרים – הפכו לחלק מהחיים שלנו.

ועכשיו – הם מצטרפים גם אלינו לעסק. לקוח חדש הצטרף באחרונה לסנונית שירותי תוכן -ערוץ טלוויזיה חדש, שמשודר בימים אלה בחברת yes – ערוץ הכוכבים, מספר 86 בממיר וכן ב – Partner TV בערוץ מספר 70 בממיר. הערוץ משדר מגוון רחב של תכניות בהן מככבים כוכבי הילדים המובילים במדינה כמו יובל, מיקי, רוני נדלר ואחרים. לצד התכניות המוכרות והאהובות מפיק הערוץ גם תכניות מקור חדשות, כמו למשל תכנית של "רוי בוי" ובה שלל הרפתקאות שעוברות עליו ביער הקסום, או עונה חדשה לתכנית "המסעדה של מיקי" עם כוכבת הילדים האהובה.

ומה החלק שלנו? אנו מספקים לערוץ שירותי קידום וניהול מדיה חברתית, ניהול דף בפייסבוק וסיוע בייעוץ ובתכנון הפעילות. אתם מוזמנים להצטרף לדף ולעקוב אחרי התכנים שעולים בו, וכמובן להזמין גם את הילדים שלכם.

בקטגוריה כללי | להגיב

חי בריא – תו איכות למזון מן החי

כיום, רבים ממי שאינם צמחונים או טבעוניים, מעוניינים לוודא שבעלי החיים שהם אוכלים יחיו חיים טובים ובריאים. גם לחלק גדול מהציבור הקרניבורי חשוב לוודא שבעלי החיים שהם ניזונים מהם יגדלו בתנאים טובים, יחיו ללא סבל, ייהנו מחיים בריאים – ויעניקו גם להם בריאות.

לשמחתנו – לקוח חדש שלנו מטפל בדיוק בנושאים הללו. "חי בריא" הוא תו איכות, אשר מספק לכל מי שמעוניין בכך אפשרות לשווק לציבור מוצרי בשר (וכן גבינות), אשר מעידים על כך שהמוצרים מגיעים מבעלי חיים אשר גודלו וטופלו בתנאים הטובים ביותר האפשריים.

תו "חי בריא" מחולק למגדלי בקר בישראל (וגם עזים), רובם ברמת הגולן, וקובע שלל תנאים שמחייבים את המגדלים בכל מה שקשור לאיכות המזון של החיות, לתנאי הטיפול בהן ופרמטרים נוספים כמו אי שימוש באנטיביוטיקה מניעתית. כל זאת על מנת לוודא שבעלי החיים גדלים בתנאים הומאניים ושהבשר המשווק יהיה בריא.

את הבשר ניתן למצוא באטליזים שונים ברחבי ישראל, כאשר תו האיכות נמצא עליו. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לדף הפייסבוק שאנו מנהלים עבור החברה, ואתם מוזמנים גם לקרוא חומרים נוספים ומידע מעניין וחשוב על הנושא באתר שלה.

בקטגוריה כללי | תגים | להגיב

נותנים הקשב: על ניהול פעילות המדיה החברתית של הסדרה "תאג"ד" – מבית yes

הלקוח שלנו, yes, שעבורו אנו מנהלים את פעילות הפייסבוק ועורכים בלוג, מספק לנו הזדמנויות בלתי פוסקות לשלב בין שתיים מהאהבות הגדולות שלנו: טלוויזיה ומדיה חדשה. כל השקה של סדרת דגל של yes, היא בשבילנו חגיגה של ממש, שמאפשרת לנו ללמוד שפה חדשה, לצלול לעולם תוכן, לתפור לו ייצוג מתאים במדיה חברתית – ולהעניק לו, ביחד עם yes, חיים גם בזירה החשובה הזו.

לכן שמחנו במיוחד כשהחברים ב-yes סיפרו לנו על הסדרה תאג"ד, שרוקחת ממציאות חייהם של חיילים בבסיס מרוחק, דרמה יומית מרתקת, עמוסת הומור, סקס ומתח המפתחת שפה פנימית משלה. הצבא הוא שלב משמעותי גם בחיינו שלנו, ששירתנו בין השאר במוצב גל"צ ובשוחות הת"ש וזכרונות מהפרק הזה בחיינו מלווים אותנו, לטוב ולרע, עד היום. התחושה הזו, כך נדמה, משותפת לכל מי שהעביר שנתיים-שלוש מחייו במסגרת הירקרקה הזו.

הדרמה היומית הממכרת הזו עלתה לשידור יומי ב yesAction לפני כשבועיים ואת הבאזז שהיא מעוררת אנו מרגישים בדף הפייסבוק הער מאד שלה שאנו מנהלים, באינסטגרם שלה, שצבר בזמן הזה כ-10,000 עוקבים ובכתבות על הסדרה שאנו מפרסמים בבלוג yes, שנקראות אלפי פעמים. כל פוסט בדף הפייסבוק נחשף לעשרות אלפי גולשים ומושך מאות רבות של לייקים ותגובות, וזה המצב גם באינסטגרם.

מתוך דף הפייסבוק של תאג"ד

מתוך דף הפייסבוק של תאג"ד

מתוך פייסבוק תאג"ד ובלוג yes

מתוך פייסבוק תאג"ד ובלוג yes

שמחנו כשסתיו זיו, שאת העבודה שלה בדף הפייסבוק של החינוכית אהבנו מאד (מאד), החמיאה לדף הפייסבוק של תאג"ד ולבלוג yes, בפוסט בבלוג המצוין שלה. אנחנו ממליצים לקרוא, באובייקטיביות מלאה כמובן. טוב, בפקודה!

הקשב!

מתוך אינסטגרם תאג"ד

 

בקטגוריה כתיבה, ניהול דפי פייסבוק | להגיב

משחקי הכס שלנו – על ליווי ה-סדרה בניו מדיה

אחד מהפרויקטים המרגשים שיש לנו זכות לקחת בהם חלק, הוא ליווי "משחקי הכס" במדיה חדשה. מזה כחמש שנים שאנחנו מלווים את סדרת הטלוויזיה הגדולה של העשור, ברשתות חברתיות ובזירות תוכן ברשת, בעבור חברת yes, כחלק משלל שירותי התוכן שאנחנו מספקים לחברה.

משחקי הפייס

הסדרה חצתה מזמן את גבולות המסך הקטן, והפכה לתופעה תרבותית, ולאחד הנושאים המדוברים בעולם ברשתות חברתיות. סיקור רשמי שלה במדיה חדשה – הוא תענוג מקצועי של ממש.

בהתחלה, אנחנו מודים על האמת, ההתלהבות שלנו הייתה חלקית. את הספרים לא קראנו ובניגוד לאנשים אחרים, לא זכרנו בעל-פה את הבתים, המשפחות, הממלכות והדמויות. זה כמובן השתנה תוך זמן קצר, וגם אנחנו נסחפנו למערבולת של מתים, מלכים, בגידות וחידודים, כמו שאר העולם.

ככל שהעונות התקדמו, הסדרה צברה תאוצה והפכה לאחד הנושאים המדוברים ביותר במדיה החברתית. תוך עבודה צמודה עם צוותי הניו מדיה, התוכן והשיווק של yes, בנינו תוכנית שיחה עשירה וחופרת למדי – שכוללת כמתבקש הצצות לפרקים ולקטעי וידאו – ולצידם שפע של ניתוחים בבלוג החברה אותו אנו עורכים, ממים מקוריים, קטעי וידאו ועוד.

סיקור משחקי הכס בבלוג yes

בעונה האחרונה, השישית, ההיסטריה רק גדלה – בעיקר לקראת סיומה, בזכות שני הפרקים המופלאים שסגרו אותה. הנתונים היו כמובן מטורפים – עם מיליוני חשיפות לתכנים השונים שהעלינו במדיה החברתית, וצפיות בקטעי הווידאו. ניפגש בעונה הבאה!

משחקי
זקוקים לשירותי תוכן ושיווק במדיה חדשה? צרו איתנו קשר!

בקטגוריה כללי | תגים , , , , | להגיב

עבודה פוריה – על פעילותנו עם יחידות ה-IVF של אסותא

במהלך פעילותנו, יוצא לנו לפגוש לקוחות שהעבודה עמם היא גם זכות. כזו היא עבודתנו עם יחידות ה-IVF של אסותא, מהיחידות הפעילות והגדולות בעולם בתחום זה.
מזה כשנתיים שאנו מנהלים בעבור יחידות אלו קבוצת פייסבוק סודית, המיועדת למטופלות היחידות בלבד. בקבוצה הדיסקרטית מקבלות המטופלות מידע ותשובות ממנהלי היחידות ומהצוותים המקצועיים שלהן, משתפות שאלות ותחושות, תומכות זו בזו וזוכות בתמיכה.
לאחרונה כתבנו מיניסייט המוקדש ליחידות אלו, ומשולב באתר החדש של "אסותא מרכזים רפואיים". במיניסיים משולב מידע בנושאי פוריות, הפריה חוץ גופית, תרומת ביציות, התמודדות עם הטיפולים ועוד. האתר מכיל שפע של מידע שימושי, לצד מאמרים מקצועיים. אתם מוזמנים להקליק ולבקר בו.

IMG_6056

בקטגוריה כללי | להגיב

דרושה: ציפור מיוחדת

אנחנו מחפשים ציפור מיוחדת!
הכישורים הנדרשים:
1. מעוף
2. זריזות
3. ניסיון בניהול דפי פייסבוק עסקיים והבנת מדיה חברתית
4. רקע בכתיבת ובעריכת תוכן
5. אמינות ויסודיות

כישורים מועילים:
1. גרפיקה
2. הכרת ממשקי אינטרנט נפוצים

חשוב לדעת:
1. משרה מלאה (לא מתאים לסטודנטים, מתאים להורים)
2. העבודה מהבית

מה עושים?
1. מתאימים? שולחים ק.ח ל: geva@kraoz.com
יש לכם חברים מתאימים? שתפו! בתודה מראש

דרושים

בקטגוריה כללי, כתיבה | להגיב

שנה טובה מסנונית שירותי תוכן

shana_tova_2

בקטגוריה כללי | להגיב