כתיבה לאתרים

מי אתם? מה אתם רוצים להגיד ללקוחות ולשותפים שלכם? איך אתם רוצים לנסח את זה? כל חברה, מותג, ארגון ובעל מקצוע מתמודדים עם שאלות אלו. אנחנו נסייע לכם למצוא את התשובות להן, ונספק לכם תוכן מתאים באמצעות שירותי כתיבה לאתרים.

"סנונית תוכן" מתמחה במגוון גדול של שירותים ובהם: כתיבה, עריכה וניהול תוכן ברשתות חברתיות, כתיבה לאתרים, כתיבת בלוגים מקצועיים, כתיבה למגזינים, כתיבה שיווקית, כתיבת תוכן ל-SEO ועוד. כמו כן, אנו מספקים שירותי עריכה והגהה לטקסטים קיימים.

לחברות ולאנשי מקצוע רבים יש כיום צורך בשירותי כתיבה לאתרים. אם פעם אמצעי השיווק המרכזים של חברות ושל אנשי מקצוע היו במפגשים פנים אל מול פנים, הרי שכיום, חלק גדול ממאמצי השיווק ואף המכירות מתבצעים בכתב – במדיה החברתית, באתר אינטרנט רשמי, בתכתובות דוא"ל ובאתרי תוכן גולשים.

כתיבת תוכן לרשתות חברתיות

אנו מתמחים בעיצוב שפה, בכתיבה ובעריכת תוכן לרשתות חברתיות שונות ובניהול פעילות השיווק בזירות אלו. אנו נסייע לכם לגבש את השפה המתאימה לארגונכם בכל זירה, ולהשתמש בה לאורך זמן כדי לסייע לכם להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

כתיבה לאתרים

אתר האינטרנט הוא כרטיס הביקור של כל איש מקצוע ושל כל חברה. אתר אינטרנט איכותי מסייע לכל בעל מקצוע וחברה לשווק את שירותיהם. האלמנט החשוב ביותר בכל אתר אינטרנט הוא התוכן, לכן יש חשיבות רבה לביצוע של כתיבת תוכן איכותית ומדויקת.

על כתיבת תכנים לאתרי אינטרנט להתחשב במאפייני המדיום הייחודיים. כתיבה לאתרים אינה זהה לכתיבת תכנים לדפוס או לבלוג ברשת חברתית. כל אחת מהזירות דורשת התאמה משלה. ל"סנונית תוכן" ניסיון רב שנים בביצוע של כתיבת תכנים לכל המדיות, במהלכם גיבשה סט כללים של כתיבה לאתרים.

קידום במנועי חיפוש – SEO

אתר אינטרנט יכול להכיל תוכן מצוין, אך לא תהיה בו תועלת אם לקוחותיכם לא יגלשו אליו. כתיבה לאתרים חשובה במיוחד, מאחר שרוב התנועה לאתרי אינטרנט מגיעה דרך גוגל. מנועי החיפוש קובעים במידה רבה את סדר התוצאות שהם מספקים, על פי כמות ואיכות הטקסטים באתר. חברות רבות משקיעות כסף מיותר בפרסום בגוגל, כאשר בהשקעה נמוכה בהרבה ניתן להשיג אפקטיביות בקידום תוצאות אורגניות, בעזרת שיפור הטקסטים באתר.

זקוקים לשירותים של כתיבת תוכן, אל תהססו. צרו עמנו קשר.