נכנסנו לפאודה

אחת לכמה שנים מגיעה לטלוויזיה סדרה, שמצליחה לחרוג מגבולות המסך. "פאודה", שפרק הסיום שלה שודר השבוע, היא כזו. הסדרה, שמגוללת את עלילותיה של יחידת מסתערבים מצד אחד – ומחבלים מבוקשים מנגד, הפכה בחודשים האחרונים לנושא דיבור בבתים, בפינות קפה ואיפה לה, בעצם, בכל ישראל. השילוב הייחודי בין אקשן משובח לבין רומנטיקה ונושאים נפיצים מחיי היום יום של המזרח התיכון – יצר נוסחה ייחודית ומנצחת.

לשמחתנו, הייתה לנו הזדמנות ייחודית לקחת חלק בהצלחה במסגרת ניהול דף הפייסבוק של הסדרה – כחלק מניהול פעילות הפייסבוק, האינסטגרם והבלוג של yes שאנו ממבצעים עבור החברה זה כארבע שנים. ביחד עם אנשי מחלקות השיווק והניו מדיה של yes, בנינו מעטפת תוכן משלים, שסייעה לסדרה להפוך ללהיט ענק.

זה התחיל ביוצרי הסדרה עצמם. הם הכירו בכוחה של הניו מדיה – ושמחו לייצר תכנים מתאימים ולהפיץ אותם בעצמם לרשתות המעגלים שלהם. למעורבות האישית של שחקנים והיוצרים בקידום סדרה יש כוח אדיר – הם מספקים לה זווית ייחודית ואותנטית, ואפילו אם המרחק בין הדמויות לבין המציאות מתקצר, הקהל יודע לעשות את ההבחנה ומעריך את ההשקעה.

ôàåãä: òåðä 1
זה המשיך בהשקעה רבה של אנשי yes וההפקה בדגימת קטעי מפתח, בכתיבת פוסטים מלווים ופעילויות שיווקיות נוספות. וכמובן – שהגולשים עצמם שמחו להוסיף תכנים מקוריים משלהם, חלקם באיכות מרשימה. התוצאה הייתה מסחררת. מאות אלפי חשיפות בשבוע, תגובות סוערות, שיתופים ובאזז אדיר. ביום ראשון – הפרק האחרון!

 

Share
פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *