Promoted Posts – מתי כדאי להשתמש בהם

מהם Promoted Posts, איך הם עובדים, מתי כדאי להשתמש בהם ומתי לא? קבלו מדריך קליל על אחד מהכלים החדשים בפייסבוק

באחרונה השיקה פייסבוק את Promoted posts – כלי חדש המאפשר לדפים לשלם תמורת חשיפה נרחבת יותר של פוסטים בדפים שלהם – בקרב האוהדים הקיימים שלהם.

חשיפה לפוסטים – קצת רקע

מה זאת אומרת? פוסטים שמעלה הדף צפים בפיד (זרם ההודעות השוטף שרואים אוהדים בדף הבית שלהם) לפי אלגוריתם בו משתמשת פייסבוק. באופן אורגני, מספר האוהדים שנחשפים לפוסט תלוי, בין השאר, במספר התגובות, הלייקים והשיתופים שהוא מקבל. ככל שפוסט מעורר יותר אינטראקציה, הוא יצוף למשך זמן רב יותר בדף הבית של אוהדים רבים יותר. כמו כן, ככל שהאוהד היה מעורב יותר בדף בעבר – כך גדלים הסיכויים שהוא ייחשף לעדכון.

גורם נוסף המשפיע על חשיפתו של פוסט הוא סוג המדיה שהוא מכיל. פוסטים המורכבים מתמונות זוכים לחשיפה הרבה ביותר, אחריהם שאלות וסקרים, הבאים בתור הם עדכונים המורכבים מטקסט פשוט, אחריהם סרטונים ואחרונים בתור – קישורים.

ראו נתונים נוספים בנושא – בכתבה זו באתר socialmediatoday.

אז מה מציע הכלי החדש?

הכלי החדש מציע למנהלי דפים לשלם סכום עליו יחליטו מראש. בתמורה לסכום זה יוכלו להשיג חשיפה למספר גולשים גדול יותר מקרב האוהדים שלהם. עם בחירת סכום התשלום לקידום מקבל מנהל הדף הערכה למספר הגולשים שיחשפו לפוסט. חשיפה זו גדלה ככל שהסכום המושקע גדל. כמובן שככל שלדף יותר אוהדים מלכתחילה – כך גדל גם מספר החשיפות שעדכוניו יכולים לקבל.

כמה פרטים נוספים

  • הפוסט המקודם שיופיע ב"ניוז פיד" של הגולשים יסומן כממומן
  • התקציב הנבחר לקידום הפוסט הנו כולל ולא יומי
  • החשיפה לה יזכה הפוסט תימשך כשלושה ימים, ניתן לעצור אותה ולהמשיך אותה במידת הצורך
  • ניתן למקד פוסט לתושבי מקומות מגורים מסויימים
  • כדי להגדיל את אפקטיביות הקידום – מומלץ לנעוץ את הפוסט בראש הדף
  • ניתן לקדם פוסטים שגילם עד שלושה ימים
  • ניתן לשנות את תקצוב הקידום לאחר פרסום הפוסט
  • לאחר פרסום הפוסט – תוכלו לראות כמה גולשים נחשפו אליו ואיזה אחוז מתוכם נחשף לפוסט באמצעות קידום

למה מתאים הכלי החדש?

הכלי החדש נועד לחזק את הקשר עם האוהדים הקיימים בדף – שכידוע רבים מהם אינם נחשפים כלל לעדכונים. הוא מתאים לקידום פוסטים שחשוב לכם שיגיעו לגולשים רבים ככל האפשר מבין אוהדי הדף שלכם, למשל:

  • עדכון על מבצע מיוחד לחברי הדף
  • עדכון על מבצע מיוחד של החברה
  • עדכון על שינוי סניף חדש, מוצר דגל חדש, השקת ליין, קמפיין פרסומי ועוד
  • אירוע בהשתתפות הקהל
  • שאלה שחשוב לכם לקבל עליה משוב מחברי הדף שלכם וחבריהם

 

רוצים לדבר איתנו על זה, על תוכן או על שיווק במדיה חברתית? צרו איתנו קשר!

Share
הפוסט הזה פורסם בקטגוריה כללי.‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים