מה אנחנו עושים

אז מה זה בעצם אומר ניהול תוכן? למה חברה צריכה בכלל להתעסק בזה? איך עושים את זה נכון? ואיך אנחנו יכולים לעזור לכם? בואו נגלה יחד!

ניהול תוכן, כיום, הוא פרקטיקה חיונית לכל עסק – וזה לא משנה באיזה תחום הוא עוסק. לכל חברה יש עובדים, ספקים, והכי חשוב – לקוחות. מול כולם, היא צריכה להציג חזות דיגיטלית דינמית, איכותית ושיווקית – שתשקף את הערכים, את הפעילות ואת ההצלחות שלה. כדי לתחזק נוכחות דיגיטלית בצורה הנכונה (באתר, ברשתות החברתיות, בניוזלטרים וכו'), יש צורך לאפיין את עולם התוכן של החברה, וכמובן, ליצור ולהפיץ אותו באופן שוטף. מאחר שמדובר בעבודה שדורשת לא מעט משאבים, ידע, מקצועיות וניסיון – חלק גדול מהחברות בוחרות להיעזר בשירותים של מומחי ניהול תוכן חיצוניים, וכאן אנחנו נכנסים לתמונה.

אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך הדרך – החל משלב זיהוי הצרכים, דרך אפיון ובחירת הפתרון הרלוונטי, יישומו ומעקב אחר התוצאות. בכל שלב, אנו מלווים אתכם אישית, יד ביד, ומספקים לכם מענה ישירות בכל הקשור לשירותי ניהול תוכן. וככה זה עובד:

גיבוש אסטרטגיית ניהול תוכן ושיווק במדיה חברתית

בשלב הראשון נסייע לכם להבין ולאפיין את מהלכי התוכן והשיווק במדיה החדשה והחברתית שמתאימים לכם. זאת, בהתאם לצרכים העסקיים שלכם בהווה ובעתיד. בין השאר, נחליט יחד באילו ערוצים נכון שתפעלו, נאפיין את השפה שבה נשתמש ונבנה פורמט תוכן שידריך אותנו בפעילות המשותפת. מטרתנו היא ליצור עבור כל לקוח, מפרט תוכן שייצג אותו באופן המתאים לו ביותר ויענה על צרכיו בזירות הנחוצות לו. אנו שמים דגש על עבודה מוקפדת, על ליווי אישי ועל שביעות רצון מלאה של כל לקוח.

יצירת תוכן בפועל 

בעזרת פורמט התוכן שנגבש, ניצור עבורכם תכנים באופן שוטף: כתבות, סרטונים, תמונות ואפילו פודקאסטים. ומה יהיה בהם? סיפורים של לקוחות מרוצים, כתבות שמשקפות את הידע המקצועי שנצבר בחברה, חדשות מהעשייה שלכם, ראיונות היכרות עם עובדים, וכמובן – תוכן שיווקי ופרסומי שמיועד לגייס עבורכם לקוחות חדשים.

הפצת התוכן 

את התוכן שניצור עבורכם יש להפיץ כמובן: באתר, בדפי פייסבוק, בקבוצות ובקהילות, בחשבונות אינסטגרם, טוויטר, יוטיוב, לינקדאין, טיקטוק, טאבולה, אאוטבריין וכו'. אנו מתמחים בהבאת עולם התוכן של המותג לערוצי המדיה החברתית המתאימים לו, תוך ניהול שיחה פעילה ויצירת אנגייג'מנט סביב ערכי המותג.

קידום תוכן ממומן

במקרים רבים, כדי להשיג חשיפה איכותית לתכנים שלכם, יש צורך בתקציבי פרסום ברשתות הייעודיות. אנחנו נתאים את הפרסום לצרכים שלכם ולקהלי המתאימים, כדי למקסם את התוצאות.

ניהול תוכן – עוד כמה דברים שחשוב שתדעו עלינו…

  1. עם "סנונית תוכן", תעבדו ישירות מול מייסדי ומנהלי החברה שמנהלים בעצמם את לקוחות החברה ואת פעילות התוכן, ומפקחים על כל פעילות החברה באופן אישי ומוקפד. 
  2. אנו מאמינים בשקיפות מלאה ועבודה בשיתוף פעולה. הן באישור התכנים, ובמיוחד בניהול תקציב הפרסום. כחלק ממדיניות זו, אנו לא נוטלים עמלה על תקציבי הפרסום והקידום הממומן אותם אנו מנהלים, על מנת שתקציבים אלו יוקדשו כולם למען קידום העסק שלכם. 
  3. אנו רואים את עצמנו לא רק כספקים, אלא גם כשותפים של לקוחותינו. ככאלו, אנו מעמידים לרשותכם את ניסיוננו בשירותי ניהול תוכן ושמחים לא רק לנהל פעילות שוטפת עבורכם, אלא גם לייעץ לכם כיצד לנהוג במדיה חברתית וחדשה, ולסייע לכם להכריע בכל דילמה ושאלה, כחלק מפעילותנו. 
  4. אנחנו פועלים מול לקוחותינו במגוון מודלים עסקיים, המותאמים לכל לקוח: תשלום בעבור פרויקט, ריטיינר חודשי קבוע ועוד. 


נשמע לכם מתאים? בואו נעוף על זה יחד!