מי אנחנו

"סנונית תוכן" הוקמה ב-2007 ומאז מתמחה בגיבוש, בבנייה וביצירה של עולמות תוכן בעבור חברות, מותגים ועמותות. אנו מאמינים שלכל חברה יש עולם תוכן ייחודי משלה, שאותו היא יכולה וצריכה לחלוק עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלה.
לכל חברה יש קהל שמעוניין בעולם התוכן שלה, המורכב מלקוחות, מעובדי החברה, מספקים, משותפים עסקיים ועוד. יצירת עולם תוכן עשיר ומעודכן ושיתופו עם קהלי היעד, יביאו לתוצאות מידיות כמו העלאת ערך המותג, שימור לקוחות קיימים וגיוס לקוחות חדשים.

אנו מתמחים לא רק בזיהוי, בבנייה ובפיתוח עולמות התוכן בעבור החברה, אלא גם בהפצתם. בעולם האינטראקטיבי  בו כולנו חיים - מילת המפתח היא "שיתוף". את יצירת התכנים אנו מלווים בבניית קהילה בעזרת הכלים העדכניים ביותר (דפי פייסבוק, קבוצות פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, אינסטגרם, יוטיוב, טיקטוק ועוד). קהילה פעילה, מתעניינת ותומכת היא כלי חיוני בעבור כל חברה כיום.

סנונית תוכן נוסדה בשנת 2007 ומאז עבדה בעבור מגוון לקוחות ובהם בנק הפועלים, yes, אסותא מרכזים רפואיים, בית החולים "רפאל", בית החולים "אסותא אשדוד", מרכז השלטון המקומי, אמריקן לייזר, סלקום, מירס, סוני מובייל, רנואר, אוניברסיטת תל אביב, Clarins, עיריית מעלות תרשיחא, צער בעלי חיים, רשת מכללות עתיד, אתר "כמוני", המוסד לבטיחות לגיהות ועוד.

סנונית ליס וגבע קרא עוזמי אנחנו?
את סנונית תוכן ייסדו גבע קרא עוז וסנונית ליס, אנשי תוכן בעלי ניסיון רב.

גבע קרא עוז החל את דרכו בעולם התקשורת בגלי צה"ל, שם עבד ככתב וכעורך. בהמשך כיהן בתפקידי עריכה בכירים במעריב, כראש דסק חדשות ועורך מדור התרבות ב-ynet , כסמנכ"ל תוכן בלוגיה – זרוע התוכן של סלקום וכראש דסק באתר כלכליסט.

סנונית ליס עבדה כמבקרת מוזיקה ותרבות וככתבת טכנולוגיה וסלולר בנענע10. כמו כן כתבה תכנים בעבור מגוון כלי תקשורת ובהם דה-מרקר, קוסמופוליטן, נגה תקשורת ועוד. מאז שהקימה את "סנונית תוכן", ניהלה ליס מהלכי תוכן במדיה חדשה בעבור מותגים מהמובילים במשק. ליס מתמחה בניהול קהילות, בשיווק ברשתות חברתיות, בכתיבת תכנים בנושאי טכנולוגיה, תרבות, לייף סטייל וכן בכתיבת ובעריכת תכנים לילדים ולנוער. כמו כן, כתבה את הרומן "כל הג'אז הזה", ואת קובץ הסיפורים הקצרים "תשע דרכים להיפרד" בהוצאת "סנונית תוכן".

לצד השניים מועסקים ב"סנונית תוכן", בהתאם לפרויקטים, אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בכתיבת תוכן לאתרים, בעיצוב גרפי, בשיווק ברשתות חברתיות, בהפקת סרטונים, בקידום במנועי חיפוש, בבניית אתרי אינטרנט ועוד.

נשמח לעמוד לרשותכם. כדי לשמוע איך נוכל לסייע לכם, צרו עמנו קשר.