בעבר, חלוקת התפקידים בעולם התקשורת הייתה ברורה: מעטים יצרו תוכן ורבים צרכו אותו. התפתחות רשת האינטרנט, ועמה אתרי אינטרנט, אתרי תוכן גולשים ורשתות חברתיות, שינתה מן הקצה אל הקצה את האופן שבו אנו מתקשרים זה עם זה. כיום, כמעט כל אדם הוא יצרן תקשורת שבידיו כלים להציג את עצמו, לפרסם את עמדותיו, את חוויותיו, ליצור קשרים והכרויות – על גבי רשת האינטרנט.
פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, לינקדאין, טיקטוק, יוטיוב – הם כבר מזמן לא רק אתרי אינטרנט. אלו זירות שישראלים מרבים לשהות בהן, מנהלים בהן את חיי החברה והפנאי שלהם ומשתמשים בהן על מנת להציג את עצמם מבחינה אישית ומקצועית. ישראלים בני גילים שונים משתמשים באתרים אלו על מנת לבטא את עצמם, לשמר קשרים חברתיים קיימים, ליצור קשרים חדשים, לבטא דעות וחוויות, לחלוק ולמצוא מידע.
מנהלי שיווק, מנהלי חברות ובעלי עסקים מבינים היטב שעליהם להראות נוכחות בזירות חברתיות ברשת. מותגים ברחבי העולם יודעים מצוין שכדי למצב את עצמם כמובילים בתחומם, להדגים חדשנות, כדי ליצור קשרי לקוחות ולשמר אותם – כבר לא מספיק להסתמך על המדיה הישנה.
לקוחותיכם דנים בכם, מגבשים את טעמם ואת הרגלי הצריכה שלהם ברשתות חברתיות, ועליכם להצטרף לשיחה.
בניגוד לפרסום מהדור הישן, שיווק ברשתות חברתיות פונה ללקוחותיכם בגובה העיניים, מאפשר לכם לקבל מהם משוב ולספק מענה מיידי.
שיווק ברשתות חברתיות – סנונית תצייץ בשבילכם
איך עושים את זה? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. אנחנו בסנונית שירותי תוכן, חיים ונושמים מדיה חברתית. אנו מכירים מדיה זו לעומקה, מתמצאים בה ובשפה שלה ופועלים מזה שנים במגוון רחב של זירות מדיה חברתית. אנו מנהלים בעבור חברות ומותגים פעילות שיווק ברשתות חברתיות ומסייעים לגופים לייצג את עצמם באופן המתאים ביותר להם ולצורכיהם. אנו מקיימים עבור לקוחות פעילות במדיה חברתית במגוון מודלים, מתכננים את פעילות הרשת באופן אישי עבור כל לקוח ומפתחים אותה לפי צרכיו.
ניהול נוכחות ברשת: אנו מסייעים למנהלים, חברות ומותגים לבחור את זירות המדיה החברתית המתאימות להם, לייסד את נוכחותם ברשת ובמדיה חברתית, ולתחזק אותה. כמי שבאים מתחום התוכן, ביכולתנו לשלב פעילות זו ביצירת תכנים באופן שוטף לחברה.
תכנון וניהול קמפיינים במדיה חברתית: אנו נסייע לכם לתכנן את הקמפיין המתאים למערך השיווק והפרסום שלכם, ונוציא אותו אל הפועל, ברשתות המתאימות – פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, טוויטר וכו'.
באזז עם תוכן: כמי שבאים מתחום התוכן ועוסקים בו, אנו מאמינים כי שיווק ברשתות חברתיות אמור לספק ערך מוסף באמצעות תוכן מעניין ורלבנטי שמייצג היטב את המותג.