עד לפני שנים אחדות, שימשו מכשירי הסלולר בעיקר לשיחות ולהודעות SMS  בלבד. אבל ההתפתחויות באיכות המכשירים והרשתות שינו את התמונה והפכו את מכשירי הסלולר לאמצעי ראשון במעלה לצריכה וליצירה של תכנים.

למכשירי הסלולר יתרון משמעותי על פני מכשירי קצה אחרים: הם נמצאים איתנו כל הזמן ובכל מקום. במכשירי הסלולר ניתן לצרוך תכנים מכל סוג: אודיו, וידאו, טקסטים,משחקים ועוד. התכנים נצרכים או באמצעות גישה לאתרי אינטרנט מותאמים לסלולר, או באמצעות הורדת אפליקציות סלולריות למכשיר.

השימוש הגובר במכשירי הסלולר פותח הזדמנויות שיווקיות ועסקיות למגוון רחב של חברות. חברות תוכן יכולות לעשות שימוש במדיום החדש כדי לשווק באמצעותו תכנים קייימים או כדי לייצר תכנים חדשים. חברות מותג יכולות לנצל את המדיום לשיווק ופרסום המוצרים שלהם. חברות בתחום הצריכה יכולות לנצל ערוץ זה לצורך שמירה על קשר ישיר ודו כיווני עם הלקוחות שלהם. העולם הסלולרי קיים כבר יותר מעשור, אך רק כעת הוא הופך למדיום רחב והמוני. זה בדיוק הזמן להיכנס אליו, ולנצל את שפע האפשרויות שהוא פותח.

לגבע קרא עוז, שותף בסנונית שירותי תוכן, ניסיון רב בדיוק בתחומים הללו. בעברו שימש קרא עוז כסמנכ"ל התוכן של לוגיה, חברת התוכן של סלקום, וכעת הוא מייעץ לשורת חברות, משקיעים ויזמים בתחום הסלולר. כמו כן הוא עורך וכותב את האתר תוכן סלולרי. סנונית ליס שימשה במשך כשנתיים ככתבת סלולר באתר נענע10.

אם אתם מחפשים שירותי ייעוץ בתחום הסלולר, פיתוח אפליקציות סלולר, פיתוח תכנים, שיווק ופרסום – אל תהססו ליצור עימנו קשר.