לקוח חדש לסנונית שירותי תוכן – מרכז השלטון המקומי
18/07/2012שווה שווה ללקוחות שלנו
25/08/2012עם כל הכבוד לשיווק באמצעות פייסבוק (ויש כבוד), לא כדאי לשכוח כלי ותיק בעל יעילות מוכחת – ניוזלטר
הצלחתה של פייסבוק בשנים האחרונות גרמה ללא מעט חברות להעביר חלק גדול מהמאמץ התכני והשיווקי לפעילות ברשת החברתית המשגשגת. לא שיש בכך רע, כמובן, אבל כדאי לזכור שעם כל היכולות המרשימות של פייסבוק, עדיין מדובר בפלטפורמה מוגבלת שאינה יכולה לספק את כל הצרכים של חברות בתחום השיווק והקשר עם הלקוחות שלהן.
לצד הפעילת בפייסבוק חשוב מאד לא להזניח גם את אתר החברה ולהקפיד להעלות אליו תכנים מעודכנים ומקצועיים מתחום עיסוקה של החברה, כאלו שיכולים לספק מידע ועניין ללקוחות הקיימים והפוטנציאלים שלה.
הישן והטוב
בנוסף, מומלץ מאד להמשיך ולהשתמש באחד הכלים הוותיקים ביותר שמציע האינטרנט – הניוזלטר. נכון, מדובר בכלי לא חדשני וסקסי, אבל האפקטיביות שלו היא עדיין גדולה ביותר. חשבו על זה – גם אם הלקוח עשה לכם לייק לדף שלכם בפייסבוק ואפילו גולש מדי פעם לאתרכם, היכולת שלכם להעביר אליכם מסרים תלויה בעיקר ברצון שלו להיחשף. חלק גדול מהלקוחות אינו עושה זאת על בסיס קבוע ולכן אתם עלולים להחמיץ את האפשרות לעדכן אותם במבצעים ובתכנים שעשויים לעניין אותם. הלקוחות, מן הסתם, עסוקים ומוצפים במידע ואין להם תמיד זמן לחשוב ולבצע פעולות כדי להתעדכן.
שימוש בניוזלטר, כלומר שליחת עדכונים במייל, היא דרך מצויינת לייצר קשר שוטף עם הלקוחות הקיימים שלכם. כיום, בעקבות השינויים שחלו בחוק, הניוזלטר אינו משמש עוד כספאם ולכן לא נתפס כמטריד כפי שהיה בעבר בעיני הלקוחות. כל לקוח צריך לאשר בכתב את ההסכמה שלו לקבל עדכונים מכם, ולפיכך אתם יכולים לעשות בכלי הזה שימוש ללא חשש שהוא יתפס כספאם. כדי לעשות שימוש נכון בניוזלטר יש להקפיד על עיצוב מושקע, על תכנים רלוונטים ומעניינים וכן על תדירות שאינה מוגזמת. השימוש בניוזלטר מאפשר להגביר את התנועה באתר באמצעות שימוש בכותרות ובהפניות מעניינות ששולחות את הלקוח אל האתר, וכן בחיזוק הקשר השוטף עם דף הפייסבוק באמצעות קידום מבצעים הדדיים.
מכם ללקוח
באחרונה החלנו לשתף פעולה כאן ב"סנונית שירותי תוכן" עם חברת MY T שייצרה פלטפורמה ייחודית וראשונה מסוגה לניהול תקשורת שיווקית בשם E-PHONE. הפלטפורמה מאפשרת לשמר קשרי לקוחות באמצעות שליחת מסרים המותאמים אישית לכל לקוח ולקוח. באמצעות הפלטפורמה תוכלו לעשות שימוש במגוון אמצעים:
- ניוזלטר ודיוור למייל, ישירות למחשב,
- ניוזלטר ודיוור סלולרי
- משלוח הודעת SMS
- קופונים וברקודים לסריקה בקופה
- משלוח ברכות ימי הולדת ועוד…
את הפלטפורמה ניתן לנהל באופן עצמאי באמצעות מערכת קלה ופשוטה. המערכת מאפשרת לכל אחד להקים לעצמו ניוזלטר ומועדון לקוחות איכותי ואפקטיבי תוך דקות ובכך לשפר את הקשר השיווקי שלו עם לקוחותיו.
תמונה: freedigitalphotos.net