שדרוג האינסייטס ועוד חדשות פייסבוק
11/06/2010פרסומות פייסבוק – הדודה הפולניה החדשה
22/06/2010על הלייק החדש לתגובות, מחקר חדש שמעריך שאוהד שווה 136 דולר, למה החברים שלכם Are no longer in a relaionship ועוד חדשות רשתות חברתיות, במדור חדשות הפייסבוק שלנו
- זהירות – גם סבתא בפייסבוק: מחקר חדש מגלה שיותר ויותר מבוגרים משתמשים ברשתות חברתיות. 27% מהאמריקנים מעל גיל 50 משתמשים היום ברשתות חברתיות. מחקר אחר מגלה שב-75% מבתי האב בארה"ב משתמשים ברשתות חברתיות.
- באחד השינויים המשמעותיים של התקופה האחרונה – פייסבוק מאפשרת לעשות "לייק" לתגובות – ובכך מעודדת אנשים להגיב בצורה מתוחכמת יותר. אם בעתיד תאפשר פייסבוק להגיב לתגובות בצורה משורשרת – יתקרבו קירות הפייסבוק לפורומים בממשק המשתמש שלהם – דבר שיאפשר העמקה של רמת הדיונים בהם.
- מחקר חדש מנסה לקבוע את שוויו של כל אוהד בדף פייסבוק לחברה – ומעמיד את השווי הממוצע על 136 דולר. המחקר עורר גם לא מעט ביקורות, אבל נראה שבהשוואה לעלות העברת מידע ללקוח בפרסום בבאנרים או במודעות חיפוש, לעומת העברת עדכונים לאוהדים דרך דף פייסבוק – האפשרות האחרונה היא הזולה והמשתלמת ביותר.
- אין חדש בכך שפייסבוק משמשת כזירת היכרויות חמה, ומפתחי אפליקציות תואמות עשויים לקצור מכך רווחים. חברת סנאפ, מפתחת אפליקציית Are You Interested למשל, מכניסה 5 מיליון דולר בשנה ממנויים.
- ומצד שני: מחקר שערכה סנאפ חושף שיותר ויותר אנשים נפרדים מבני זוגם דרך פייסבוק. להלן הנתונים שוברי הלב: 25% ממשתתפי המחקר דיווחו שגילו שקשר שלהם נגמר דרך פייסבוק, 21% מהנבדקים אמרו שיפרדו מבן זוגם באמצעות שינוי סטטוס היחסים שלהם בפייסבוק, כ-40% מהנבדקים שינו את סטטוס הפייסבוק שלהם כך שהאדם שעמו הם יוצאים יבין שיש להם תכניות אחרות וכ-35% שינו את סטטוס הפייסבוק שלהם כדי שהאדם שעמו הם יוצאים יחשוב שיש להם תכניות, למרות שלא היו כאלו.
- פייסבוק מהדקת את שיתוף הפעולה עם סקייפ.
- וגם שוקלת שינויים בחלון עדכוני הסטטוס. אנחנו בעד.
- אפליקציה חדשה ולוהטת בפייסבוק מאפשרת לכל אחד למדוד עד כמה הוא פעיל בהשוואה לחבריו. הוויראליות שלה מוסברת בכך שהגולשים המתקינים אותה מאשרים לה להעלות הודעה לוול שלהם.
- רוצים לדעת לאן הולכת פייסבוק? אתם לא לבד ה-CTO של פייסבוק מדבר על נושאי הפרטיות ותכניות החברה לעתיד.
- עכשיו הם שם: פייסבוק במגעים עם פורסקוור.
- AOL מוכרת את בבו, הרשת החברתית הבריטית, ב-10 מיליון דולר. היא רכשה אותה, אגב, ב-850 מיליון.
- שינויים בהנהלה: פייסבוק מאפשרת למנהלי דפים לשנות את האדמין המקורי של הדף.
- פייסבוק מגיעה לטלוויזיות של סמסונג.
- טקטיקה שווה לתמיכה במהלכי שיווק במדיה חברתית: קודאק מאפשרת לעדכן סטטוסים מהחנויות שלה. אהבנו.
- הלייק של פייסבוק יוצא מהמחשב.
- מחפשים עבודה? MTV מחפשת "טוויטר-ג'וקי".
- קובי אייזיק עם שלל עצות לפרסום בפייסבוק.
- גדי להב חושב שגוגל צריכה לדאוג מפייסבוק.
- וסקר TIM מראה שפייסבוק ממשיך להתחזק.
- אתר חדש של יזמים ישראלים מעניק לגולשים נקודות לרכישת מוצרים על פעולות ברשתות חברתיות.
סנונית שירותי תוכן מתמחה בבניית עולמות תוכן בעבור חברות ומותגים, בתכנון ובניהול מהלכי שיווק במדיה חברתית בעבור מותגים. ליצירת קשר – snunitliss@gmail.com