ergo4u – לקוח חדש ל"סנונית שירותי תוכן"
02/04/2013"אסותא מרכזים רפואיים" – לקוח חדש ל"סנונית שירותי תוכן"
05/05/2013
הכירו את הלקוחה החדשה שלנו, מעצבת האופנה מאיה נגרי, שממשיכה את שיחת הבנות המתנהלת בסניפיה – גם בקטלוג החדש ובדף הפייסבוק שלה
רוב הנשים שאני מכירה אוהבות מאד אופנה, אבל גם חשות שמשהו מאד לא בסדר בעולם האופנה שהן נחשפות אליו. לא אחדש לאיש אם אציין שהעולם הזה, שאמור להציע לנו דרכים להרגיש ולהיראות טוב יותר, מקדש מגמות הרחוקות מאד מבריאות ומתחושה חיובית כמו: הרעבה עצמית, פרופורציות גוף שלא ניתן להשיג בלי עזרתו האדיבה של מנתח פלסטי, רדיפה חסרת סיכוי אחרי מרקם עור שאופייני לבנות 13 ועוד.
לכן כל כך נהניתי להתחיל לעבוד עם הלקוחה החדשה שלי – מעצבת האופנה מאיה נגרי ובזכות העבודה המשותפת גם להכיר טוב יותר את האופנה שהיא יוצרת. כל כך נעים לפגוש אופנה שעושה כבוד אמיתי לגוף האישה, שלא מזנה אותו, לא דורשת מבעליו להפסיק לאכול, להכניס את הבטן או לחזור אחורה בזמן – רק כדי ללבוש אותה. האופנה של מאיה נוצרת מתוך אהבה לנשים – עבור נשים שאוהבות את עצמן. את בגדיה של נגרי יכולות ללבוש גם נשים שלא מתביישות בגיל או במידה שלהן, שלא חוששות לסקרן ולהסתיר טפחיים כחלק ממחול החיזור שהן מנהלות עם העולם.
מהקטלוג – למדיה חדשה
נגרי היא מעצבת אופנה שמפעילה מזה מספר שנים רשת חנויות ברחבי הארץ. בגדיה נמכרים גם בשורה של חנויות בוטיק ברחבי הארץ ובעולם. נגרי, שלמדה עיצוב בשנקר, פתחה מיד לאחר סיום לימודיה מותג משלה והשיקה מאז כבר קולקציות רבות. המותג שלה מייצר בגדים לנשים ומאפשר להן להפגין עוצמה, כוח ונשיות, מבלי להתפשר על נוחות או על מראה עדכני.
באחרונה השיקה נגרי את קולקציית אביב-קיץ 2013 המביאה פריטים קיציים קלילים ורכים בגזרות מחמיאות ומקוריות, בגווני שנעים משחור, לבן וחום ועד לקורל ולמנטה. בבגדים משולבים גם הדפסים שפיתחה נגרי. כרגיל אצל המעצבת המיוחדת הזו, גם הפעם הבדים איכותיים ורמת הגימור – ללא רבב.
הקולקציה החדשה מלווה בקטלוג יוצא דופן בסימן Urban Friendship אליו הצטלמה נגרי עם שתיים מחברותיה הטובות – מיכל אנסקי המוכרת לציבור מהתכנית "מאסטר שף" והאדריכלית ליהי גרסטנר. הקטלוג מלווה בטיפים ובהמלצות אישיים ממאיה ומחברותיה.
אנו מספקים לנגרי שירותי יעוץ לפעילות בניו מדיה: בדף הפייסבוק, באינסטגרם ובאתר החברה. אנו מסייעים למותג ולעומדת בראשו להביא את רוח ה-Urban Friendship לערוצי המדיה החברתית. ההמלצות, הטיפים ושיחת הבנות נמשכים גם בדף הפייסבוק ובאינסטגרם של המעצבת, המשוחחת עם לקוחותיה באופן אישי. עבודת המדיה החברתית של המותג כבר זכתה לשבחים במדורי האופנה שבעיתונים כגון "פנאי פלוס".
הצטרפו אלי שם ובואו ליהנות גם אתם מהפריטים המרהיבים שלה ומהחזון מעורר ההשראה שבאופנה שמכבדת את הלובשות אותה.