"אסותא מרכזים רפואיים" – לקוח חדש ל"סנונית שירותי תוכן"
05/05/2013שנה טובה מסנונית שירותי תוכן
05/09/2013יש לכם עסק קטן ואתם לא בטוחים אם ואיך להשתמש במדיה חברתית כדי לקדמו? קבלו מדריך קצר שיעזור לכם – צעד אחר צעד
למה צריך את זה?
דרך זמינה לעסקים קטנים להגיע לקהל עצום ללא תלות בגורמים מתווכים ובעלות כלכלית נמוכה
אתם שולטים בפרסום
המלצה מפה לאוזן – הדור הבא
לשמור על קשר עם הלקוחות הקיימים
להגיע ללקוחות חדשים רבים בעלות נמוכה יחסית
לתקשר עם הלקוחות במקום שבו הם נמצאים
המדיה החברתית היא הדרך המושלמת לניהול מועדון הלקוחות שלך
– והכל בגובה העיניים
איך מתחילים
הגדירו את המטרות שלכם: מיצוב אישי, פרסום בית עסק, פרסום מוצר, הגעה ללקוחות חדשים
מי קהל היעד שלכם – עם מי אתם רוצים לדבר
החליטו באלו זירות לפעול
מי אתם במדיה חברתית: מיהו הדובר: בית העסק, אדם פרטי?
איך נשמע העסק שלכם? להגדיר בהתאם לקהל היעד – האם הוא יחיד או רבים, שובב או מעונב?
מתחילים לעבוד
הגדירו זמן ביום למדיה חברתית – מדובר בעבודה יומיומית!
אין לכם זמן? הקצו עובד או עזרה חיצונית לנושא
הגדירו בכל שבוע את תכנית השיחה שלכם – מה חשוב לכם לספר לגולשים השבוע?
הכינו לוח עדכונים שבועי
גלשו בערוציה מדיה החברתית שלכם מדי יום
פרסום: כיום כדי לצבור קהל גולשים חדש במדיה חברתית מומלץ מאד להשקיע בפרסום. הגדירו תקציב חודשי ובנו קמפיין, התייעצו עם בעלי מקצוע
מגזין אינטראקטיבי לעסק שלכם
מדיה חברתית היא לא כלי פרסום, היא כלי לשיחה ולהיכרות
ספרו את הסיפור שלכם ושל העסק שלכם
צרו לעסק שלכם "דמות עגולה", כזו שהגולשים ימשכו אליה, ירצו להכיר ולשוחח איתה
שתפו פרטים ואנקדוטות יומיומיים מעצמכם ומחיי העסק שלכם: גיבוש מוצר חדש, עיצוב חלון ראווה, יציאה
לפגישה עם לקוחות, מקרים שנתקלתם בהם, בהתאם למטרות בית העסק שלכם
ספרו את סיפור בית העסק שלכם ואפשרו ללקוחות להכירו ולהשתלב בו
היו רהוטים – אלו פני העסק שלכם
שלבו הרבה אימג'ים – מדיה חברתית היא
ויזואלית
שיחה
אל "תרצו" ו"תפרסמו" – שוחחו. העלו שאלות לדיון, סקרים
העלו תכנים הקשורים לעולם התוכן שלכם ולא רק ישירות לעסק שלכם
התייעצו עם הלקוחות שלכם, מדיה חברתית היא פלטפורמה מתאימה במיוחד למחקר השוק שלכם
מתלבטים איזה מוצר לייצר, באיזה מבצע לצאת, איזה מוצר לייבא? שאלו את הלקוחות!
עודדו את לקוחותיכם לדבר עליכם ואתכם, הציעו להם תגמולים על כך
שירות לקוחות
מדיה חברתית עם שירות לקוחות שאינו מוצלח עלולה לגרום ליותר נזק מתועלת
הקפידו לסרוק הודעות בערוצי המדיה החברתית שלכם לפחות פעמיים ביום והשיבו תוך 24 שעות לכל היותר
אל תמחקו תלונות של לקוחות – גם אם הן שליליות. תנו מענה אדיב, הראו טיפול, אכפתיות ומעקב אחרי המקרה עד לפתרון שלו. זו ההזדמנות שלכם להוכיח שאתם מטפלים גם בתקלות ובלקוחות קשים.
אל: תריבו עם לקוחות, תתנצחו, תחשפו פרטים אישיים על לקוח
והכי חשוב – תיהנו!
גלשו, למדו, קראו דברו – זה כיף, לקוחותיכם יחושו את ההנאה שלכם
שוחחו עם לקוחות ועמיתים, ספרו על ניסיונכם ותפישותיכם – מצבו את עצמכם כמומחים בתחומכם
זו הזדמנות מצוינת לעצור, לבחון מי אתם, מה אופי העסק שלכם, מהן המטרות העסקיות שלכם
יישמו משובים בחזרה בבית העסק, השתמשו במדיה החברתית כדי לבחור לאלו כיוונים לפתח את העסק
זקוקים לניהול מדיה חברתית וחדשה? צרו איתנו קשר ונשמח לעזור לכם
למצגת בנושא לחצו כאן: