לקוח חדש לסנונית שירותי תוכן – "בר-עם פרסום מקורי"

פרסום החוצות בישראל עבר בשנים האחרונות מהפכה של ממש. הפרסום השתדרג בגרפיקה, במהירות, בקריאייטיב והפך לחלק שגרתי מהנוף והסביבה בישראל. תהליך זה התרחש תוך מאמצים לשלב את פרסום החוצות בסביבה מבלי לפגוע בה.

למהפך הזה, אחראית במידה רבה חברת "בר-עם פרסום מקורי בע"מ". החברה, שנוסדה בחוץ לארץ על ידי גיא בר-עם, שהעתיק לאחר מכן את פעילותה לישראל, מובילה את תחום הפרסום אאוט אוף דור ברחבי הארץ.

החברה מוכרת בעיקר בשל פעילותה רבת השנים בפרסום שלטי ענק, כאשר השלט המוכר ביותר הוא זה שנמצא בנתיבי איילון מעל צומת ההלכה. החברה מפרסמת את מוצרי החברות המובילות בארץ גם על גבי קירות שונים ברחבי גוש דן, בשלטי ענק מיוחדים אשר בהם נעשה שימוש לעיתים קרובות כדי להסתיר בניינים שעוברים שיפוצים.

בנוסף לפעילותה על שלטי חוצות, החברה מציעה שטחי פרסום גם ברכבת ישראל ונתב"ג. בשני המקומות הללו היא אחראית למכירת כל שטחי הפרסום וליצירת קמפיינים קריאיטייבים ומקוריים. מעבר לכך, זכתה החברה באחרונה במכרז לפרסום על גבי הגשרים הבולטים ביותר בכל רחבי גוש דן. החברה מפעילה גם בית דפוס ייחודי. בית הדפוס שנקרא "סיטי פרס", מאפשר להדפיס שלטי ענק באיכות חסרת תקדים ומדובר באחד מבתי הדפוס המתקדמים ביותר בעולם.

בחודשים האחרונים, החלנו להפיק עבור החברה ניוזלטר מיוחד, אשר משוגר ללקוחותיה, לספקיה ולשותפיה של בר-עם אחת לחודש. הניוזלטר כולל דיווחים אודות הנעשה בחברה ואודות הקמפיינים שהיא מפעילה. הניוזלטר נשלח באמצעות הטכנולוגיה הייחודית שפיתחה חברת My-T, אשר מאפשר ניהול מועדוני לקוחות וספק תכנים בצורה מתקדמת ואיכותית, בכל פלטפורמה שהיא.  

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה כללי, כתיבה.‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *