נותנים הקשב: על ניהול פעילות המדיה החברתית של הסדרה "תאג"ד" – מבית yes

הלקוח שלנו, yes, שעבורו אנו מנהלים את פעילות הפייסבוק ועורכים בלוג, מספק לנו הזדמנויות בלתי פוסקות לשלב בין שתיים מהאהבות הגדולות שלנו: טלוויזיה ומדיה חדשה. כל השקה של סדרת דגל של yes, היא בשבילנו חגיגה של ממש, שמאפשרת לנו ללמוד שפה חדשה, לצלול לעולם תוכן, לתפור לו ייצוג מתאים במדיה חברתית – ולהעניק לו, ביחד עם yes, חיים גם בזירה החשובה הזו.

לכן שמחנו במיוחד כשהחברים ב-yes סיפרו לנו על הסדרה תאג"ד, שרוקחת ממציאות חייהם של חיילים בבסיס מרוחק, דרמה יומית מרתקת, עמוסת הומור, סקס ומתח המפתחת שפה פנימית משלה. הצבא הוא שלב משמעותי גם בחיינו שלנו, ששירתנו בין השאר במוצב גל"צ ובשוחות הת"ש וזכרונות מהפרק הזה בחיינו מלווים אותנו, לטוב ולרע, עד היום. התחושה הזו, כך נדמה, משותפת לכל מי שהעביר שנתיים-שלוש מחייו במסגרת הירקרקה הזו.

הדרמה היומית הממכרת הזו עלתה לשידור יומי ב yesAction לפני כשבועיים ואת הבאזז שהיא מעוררת אנו מרגישים בדף הפייסבוק הער מאד שלה שאנו מנהלים, באינסטגרם שלה, שצבר בזמן הזה כ-10,000 עוקבים ובכתבות על הסדרה שאנו מפרסמים בבלוג yes, שנקראות אלפי פעמים. כל פוסט בדף הפייסבוק נחשף לעשרות אלפי גולשים ומושך מאות רבות של לייקים ותגובות, וזה המצב גם באינסטגרם.

מתוך דף הפייסבוק של תאג"ד

מתוך דף הפייסבוק של תאג"ד

מתוך פייסבוק תאג"ד ובלוג yes

מתוך פייסבוק תאג"ד ובלוג yes

שמחנו כשסתיו זיו, שאת העבודה שלה בדף הפייסבוק של החינוכית אהבנו מאד (מאד), החמיאה לדף הפייסבוק של תאג"ד ולבלוג yes, בפוסט בבלוג המצוין שלה. אנחנו ממליצים לקרוא, באובייקטיביות מלאה כמובן. טוב, בפקודה!

הקשב!

מתוך אינסטגרם תאג"ד

 

Share
פורסם בקטגוריה כתיבה, ניהול דפי פייסבוק | כתיבת תגובה

משחקי הכס שלנו – על ליווי ה-סדרה בניו מדיה

אחד מהפרויקטים המרגשים שיש לנו זכות לקחת בהם חלק, הוא ליווי "משחקי הכס" במדיה חדשה. מזה כחמש שנים שאנחנו מלווים את סדרת הטלוויזיה הגדולה של העשור, ברשתות חברתיות ובזירות תוכן ברשת, בעבור חברת yes, כחלק משלל שירותי התוכן שאנחנו מספקים לחברה.

משחקי הפייס

הסדרה חצתה מזמן את גבולות המסך הקטן, והפכה לתופעה תרבותית, ולאחד הנושאים המדוברים בעולם ברשתות חברתיות. סיקור רשמי שלה במדיה חדשה – הוא תענוג מקצועי של ממש.

בהתחלה, אנחנו מודים על האמת, ההתלהבות שלנו הייתה חלקית. את הספרים לא קראנו ובניגוד לאנשים אחרים, לא זכרנו בעל-פה את הבתים, המשפחות, הממלכות והדמויות. זה כמובן השתנה תוך זמן קצר, וגם אנחנו נסחפנו למערבולת של מתים, מלכים, בגידות וחידודים, כמו שאר העולם.

ככל שהעונות התקדמו, הסדרה צברה תאוצה והפכה לאחד הנושאים המדוברים ביותר במדיה החברתית. תוך עבודה צמודה עם צוותי הניו מדיה, התוכן והשיווק של yes, בנינו תוכנית שיחה עשירה וחופרת למדי – שכוללת כמתבקש הצצות לפרקים ולקטעי וידאו – ולצידם שפע של ניתוחים בבלוג החברה אותו אנו עורכים, ממים מקוריים, קטעי וידאו ועוד.

סיקור משחקי הכס בבלוג yes

בעונה האחרונה, השישית, ההיסטריה רק גדלה – בעיקר לקראת סיומה, בזכות שני הפרקים המופלאים שסגרו אותה. הנתונים היו כמובן מטורפים – עם מיליוני חשיפות לתכנים השונים שהעלינו במדיה החברתית, וצפיות בקטעי הווידאו. ניפגש בעונה הבאה!

משחקי
זקוקים לשירותי תוכן ושיווק במדיה חדשה? צרו איתנו קשר!

Share
פורסם בקטגוריה כללי | עם התגים , , , , | כתיבת תגובה

עבודה פוריה – על פעילותנו עם יחידות ה-IVF של אסותא

במהלך פעילותנו, יוצא לנו לפגוש לקוחות שהעבודה עמם היא גם זכות. כזו היא עבודתנו עם יחידות ה-IVF של אסותא, מהיחידות הפעילות והגדולות בעולם בתחום זה.
מזה כשנתיים שאנו מנהלים בעבור יחידות אלו קבוצת פייסבוק סודית, המיועדת למטופלות היחידות בלבד. בקבוצה הדיסקרטית מקבלות המטופלות מידע ותשובות ממנהלי היחידות ומהצוותים המקצועיים שלהן, משתפות שאלות ותחושות, תומכות זו בזו וזוכות בתמיכה.
לאחרונה כתבנו מיניסייט המוקדש ליחידות אלו, ומשולב באתר החדש של "אסותא מרכזים רפואיים". במיניסיים משולב מידע בנושאי פוריות, הפריה חוץ גופית, תרומת ביציות, התמודדות עם הטיפולים ועוד. האתר מכיל שפע של מידע שימושי, לצד מאמרים מקצועיים. אתם מוזמנים להקליק ולבקר בו.

IMG_6056

Share
פורסם בקטגוריה כללי | כתיבת תגובה

דרושה: ציפור מיוחדת

אנחנו מחפשים ציפור מיוחדת!
הכישורים הנדרשים:
1. מעוף
2. זריזות
3. ניסיון בניהול דפי פייסבוק עסקיים והבנת מדיה חברתית
4. רקע בכתיבת ובעריכת תוכן
5. אמינות ויסודיות

כישורים מועילים:
1. גרפיקה
2. הכרת ממשקי אינטרנט נפוצים

חשוב לדעת:
1. משרה מלאה (לא מתאים לסטודנטים, מתאים להורים)
2. העבודה מהבית

מה עושים?
1. מתאימים? שולחים ק.ח ל: geva@kraoz.com
יש לכם חברים מתאימים? שתפו! בתודה מראש

דרושים

Share
פורסם בקטגוריה כללי, כתיבה | כתיבת תגובה

שנה טובה מסנונית שירותי תוכן

shana_tova_2

Share
פורסם בקטגוריה כללי | כתיבת תגובה

אסותא מרכזים רפואיים חוגגת: 100 אלף לייקים

אסותא מרכזים רפואיים היא לקוח ותיק שלנו. מזה כארבע שנים שאנו מנהלים בעבור רשת בתי החולים הפרטיים הגדולה בישראל את פעילות הפייסבוק וכן יוצרים עבורה תכנים שונים.

במסגרת פעילות זו אנו מנהלים את דף הפייסבוק של אסותא מרכזים רפואיים, את דף הפייסבוק של בנק הזרע "אסותא סופרם", קבוצת פייסבוק סודית למטופלות יחידות ה IVF של אסותא וכן כותבים תכנים לאתר החברה ולמגזין שלה.

כאשר חגג דף הפייסבוק של החברה 100 אלף אוהדים, פרסמה אסותא את הניוזלטר הבא ברחבי בית החולים. אנו גאים להיות חלק מהפעילות המאפשרת לרשת בתי החולים לספק למטופליה שירות בסטנדרט הגבוה ביותר, גם במדיה החברתית.

אסותא

Share
פורסם בקטגוריה כללי | עם התגים , , | כתיבת תגובה

מה גוגל יודעת עליכם?

ענקיות האינטרנט שינו את תפיסת הפרטיות שלנו ואת חיינו, אולם מעוררות במשתמשים חשש מפני חשיפת יתר. כלי חדש של גוגל מציע לעזור לכם לעשות סדר בדברים. סנונית ליס התראיינה בנושא בתכניתם של אורלי וגיא בערוץ 10 ובכלכליסט

ענקיות אינטרנט כגון פייסבוק וגוגל מציעות שלל כלים ששינו את חיי כולנו ללא היכר, אך הן לא עושות זאת ללא תמורה. חברות אלו גם אוספות על כל אחד מאתנו מידע רב המורכב מתחומי העניין, הרגלי שימוש, צריכה, גלישה, מאפיינים אישיים, העדפות ועוד ועוד. מידע זה מאפשר להן להציע לנו את הפרסומות המתאימות לנו ביותר, וכך להציע למפרסמים כלים יעילים, המאפשרים להם להגיע לצרכנים רלוונטיים.

הכלים המשוכללים הללו יוצרים אצל רבים חשש מפני חשיפה עודפת של המידע האישי. מגמה זו זכתה להאצה בעקבות חשיפתו של אדוארד סנודן, שהדליף מידע לפיו הממשל האמריקני עוקב אחר אזרחי כל העולם פחות או יותר, כל הזמן. סקרים עדכניים הצביעו על כך שאמריקנים רבים חוששים מחשיפת יתר של מידע, מאבדן פרטיות, ואינם בוטחים בענקיות האינטרנט. גוגל ספגה תביעות מגולשים, ופייסבוק ספגה ביקורת רבה על שינוי הגדרות פרטיות ועל חשיפת מידע אישי של משתמשים.

כתגובת נגד לכך, השיקה גוגל לפני כחודש ממשק חדש בשם My Account. הממשק מרכז עשרות כלים תחת שלוש קטגוריות: כניסה ואבטחה, מידע אישי ופרטיות והגדרות חשבון. יש לציין, שגוגל הציעה למשתמשיה להגיע לרוב הכלים וההגדרות האלו גם קודם לכן, אולם הממשק החדש מספק אליהם גישה אינטואטיבית ומרוכזת. הכלי החדש מאפשר גם למשתמשים לבטל בקלות יחסית את איסוף המידע אודותיהם. כמו כן מציעה גוגל למשתמשיה לתת משוב להגדרות שניתנו להם. בצורה זו שואפת גוגל ליצור נינוחות רבה יותר בקרב גולשיה בכל הקשור לפרטיות, אולם יש לזכור שהיא שואפת גם לשכלל את שירותיה. המשוב מהגולשים יאפשר לגוגל להציע למפרסמיה קהל מפולח ומדוייק אפילו יותר, וכך להגדיל את הכנסותיה מפרסום.

אז מה עושים? בשורה התחתונה, מומלץ לכל משתמש להקפיד להקדיש זמן להגדרות הפרטיות והחשבון שלו בפלטפורמות השונות, להכירן, להתאימן להעדפותיו וכן לעקוב אחרי עדכונים ושינויים בהן. מעבר לכך, יש לזכור שכל מידע שאנו חושפים – אינו סודי לחלוטין ועלול להיחשף. מומלץ לקחת זאת בחשבון.

באחרונה שוחחה סנונית ליס בנושא עם אורלי וגיא, בתכנית הבוקר שלהם בערוץ 10. לצפייה, לחצו על התמונה ועברו לתכנית מתאריך 30.6, לשעה ו-25 דקות בתכנית.

סנונית אצל אורלי וגיא

סנונית אצל אורלי וגיא

וכן התראיינה בכתבה בנושא בכלכליסט.
כלכליסט

כלכליסט

Share
פורסם בקטגוריה כללי | כתיבת תגובה

חדש: שני אתרים חדשים שכתבנו ל"אסותא מרכזים רפואיים"

כבר שנים רבות שאסותא הוא בית החולים הכירורגי הגדול בישראל. מזה כשלוש שנים, אנו מלווים את אסותא בפעילות בניו מדיה – ומייצרים עבורה תכנים למגוון פלטפורמות. אנו מנהלים את פעילות הפייסבוק של אסותא מרכזים רפואיים בעברית, הכוללת ניהול דף פייסבוק המונה כ-100 אלף אוהדים, דף פייסבוק לבנק הזרע אסותא Superm וקבוצות תמיכה מקוונות, וכן כותבים תכנים לאתר החברה ולמגזינים מטעמה.

בחודשים האחרונים הושקו באתר אסותא שני אזורים חדשים, אותם כתבנו בסיוע מומחי אסותא. האזורים מספקים מידע נרחב ונדרש בשניים מהתחומים הבולטים בפעילות אסותא: תחום הבריאטריה ומרכז המומחים.

מיניסייט "מרכז המומחים של אסותא"

מרכז המומחים של אסותא מספק מענה לכל אדם שזקוק לטיפול או לייעוץ רפואי, בנוגע לבעיה ספציפית. מרכז המומחים של אסותא מאפשר לפונים אליו לאתר את הרופא המתאים ביותר לבעיה ממנה הם סובלים, לתאם עם המומחה תור בזריזות ובמחיר נוח. במרכז פועלים מאות מהרופאים המובילים, המנוסים והבכירים בארץ ממגוון תחומים. אתם מוזמני לבקר ב"מיני סייט" שכתבנו בנושא בעבור אסותא מרכזים רפואיים.

 

מיניסייט "המרכז הבריאטרי" של אסותא

בריאטריה היא התחום שמרכז את הטיפול הניתוחי בחולים הסובלים מהשמנת יתר חולנית המסכנת את בריאותם. בישראל עוברים מדי שנה אלפי אנשים ניתוחים מסוג זה, חלק לא מבוטל מהם במרכזי אסותא. הניתוחים מסייעים לירידה ניכרת במשקל, לאיזון מדדים הקשורים בסוכרת ובלחץ דם גבוה, ומאפשרים לעוברים אותם להתחיל בחיים בריאים יותר המבוססים על דיאטה מאוזנת. מוזמנים לבקר ב"מיני סייט" שמוקדש לנושא.

 

אסותא

אסותא

 

Share
פורסם בקטגוריה כללי, כתיבה, תוכן | עם התגים , , , , , , | כתיבת תגובה

נכנסנו לפאודה

אחת לכמה שנים מגיעה לטלוויזיה סדרה, שמצליחה לחרוג מגבולות המסך. "פאודה", שפרק הסיום שלה שודר השבוע, היא כזו. הסדרה, שמגוללת את עלילותיה של יחידת מסתערבים מצד אחד – ומחבלים מבוקשים מנגד, הפכה בחודשים האחרונים לנושא דיבור בבתים, בפינות קפה ואיפה לה, בעצם, בכל ישראל. השילוב הייחודי בין אקשן משובח לבין רומנטיקה ונושאים נפיצים מחיי היום יום של המזרח התיכון – יצר נוסחה ייחודית ומנצחת.

לשמחתנו, הייתה לנו הזדמנות ייחודית לקחת חלק בהצלחה במסגרת ניהול דף הפייסבוק של הסדרה – כחלק מניהול פעילות הפייסבוק, האינסטגרם והבלוג של yes שאנו ממבצעים עבור החברה זה כארבע שנים. ביחד עם אנשי מחלקות השיווק והניו מדיה של yes, בנינו מעטפת תוכן משלים, שסייעה לסדרה להפוך ללהיט ענק.

זה התחיל ביוצרי הסדרה עצמם. הם הכירו בכוחה של הניו מדיה – ושמחו לייצר תכנים מתאימים ולהפיץ אותם בעצמם לרשתות המעגלים שלהם. למעורבות האישית של שחקנים והיוצרים בקידום סדרה יש כוח אדיר – הם מספקים לה זווית ייחודית ואותנטית, ואפילו אם המרחק בין הדמויות לבין המציאות מתקצר, הקהל יודע לעשות את ההבחנה ומעריך את ההשקעה.

ôàåãä: òåðä 1
זה המשיך בהשקעה רבה של אנשי yes וההפקה בדגימת קטעי מפתח, בכתיבת פוסטים מלווים ופעילויות שיווקיות נוספות. וכמובן – שהגולשים עצמם שמחו להוסיף תכנים מקוריים משלהם, חלקם באיכות מרשימה. התוצאה הייתה מסחררת. מאות אלפי חשיפות בשבוע, תגובות סוערות, שיתופים ובאזז אדיר. ביום ראשון – הפרק האחרון!

 

Share
פורסם בקטגוריה כללי | כתיבת תגובה

פרסום בפייסבוק – חמישה טיפים לעסקים

בעבר הלא ממש רחוק, פייסבוק הייתה גן עדן חינמי לחברות, מותגים ועסקים. הרשת חברתית הציעה פלטפורמה חינמית, בעלת עוצמה רבה, שכל אחד היה יכול לעשות בה שימוש. ככל שולף הזמן  ובעקבות הנפקתה, פייסבוק החלה להתנהג כמו עסק למטרות רווח, ולגבות כסף מחברות שרוצות לנצל את הפלטפורמה. כיום, בלי תקציב פרסום, הפעילות של חברות בפייסבוק כמעט ואינה רלבנטית. החדשות הטובות – העלויות נמוכות משמעותית ביחס לפלטפורמות אחרות – והתוצאות מעולות. אז איך משתמשים בכלי הזה נכון, הנה 5 דברים שאתם צריכים לדעת:

קצצו בלייקים – חלק גדול מתקציבי הפרסום בעבר בפייסבוק יועדו לצורך הגדלת האוהדים בדף. כיום, מדובר, פחות או יותר, בזריקת כסף לפח. למה? פשוט מאוד – גם אם גולש עשה לייק לדף, הסיכוי שהוא יראה סטטוסים שאתם מעלים בדף, בניוזפיד שלו, אפסי. כמות האוהדים שנחשפת באופן אורגאני לסטטוסים שאתם מעלים כיום נמוכה מאוד (לפעמים אפילו פחות מאחוז אחד), כך שאין הבדל משמעותי בחשיפה האורגנית לסטטוסים. (ללא תשלום) בין דף שיש לו 10,000 אוהדים או 20,000. אם יש לכם כבר דף עם כמות אוהדים סבירה, אל תשקיעו יותר מ-5% מהתקציב שלכם בפרסום שמיועד להגדיל את כמות האוהדים.

קדמו כל סטטוס – אלא אם מדובר בסטטוס ויראלי במיוחד (בעיקר קטעי וידיאו), סביר להניח שהסטטוסים שלכם זוכים לחשיפה מצומצמת מאוד. הפתרון פשוט – כל סטטוס שעולה, כדאי לקדם, אפילו ב-5 שקלים (הסכום המינימאלי).

השתמשו בקידום מפולח – כשאתם מקדמים סטטוס, יש לכם 3 אפשרויות בסיסיות: קידום לאוהדי הדף, קידום לאוהדים ולחברים שלהם, קידום מפולח על פי שורת פרמטרים. אם אתם משקיעים סכום משמעותי עבורכם, כדאי לנצל את האופציה השלישית ולפלח את המשתמשים שיקבלו את הסטאטוס בצורה המדויקת ביותר האפשרית. הסתייגות קטנה: אם אתם חוששים להטריד אנשים בפרסום לא רלבנטי, במקרה שלא מצאתם פילוח מתאים למשל, הסתפקו באופציה הראשונה – וקדמו את הסטאטוס רק לאוהדי הדף.

 שלחו אנשים לאתר – אם אתם רוצים לקדם כניסות לאתר שלכם (לדף הראשי) או לתוכן ספציפי שחשוב לכם במדויק, בסכומים משמעותיים, הדרך הטובה ביותר לעשות את זה היא לא באמצעות סטטוס שכולל קישור, אלא דרך מערכת הפרסום של פייסבוק, שתאפשר לכם למדוד בקלות כמה עולה לכם כל כניסה לאתר, ולפלח במדויק את הקהל.

גייסו לידים – רוצים למכור מוצר או שירות? מערכת הפרסום של פייסבוק מאפשרת לכם למדוד במדויק כמה עולה לכם לגייס כל לקוח פוטנציאלי, באמצעות שתילת קוד בעמוד הרלבנטי באתר שלכם. המערכת מאפשרת מגוון רחב מאוד של חיתוכים ואפשרויות למיקוד הפרסום (על בסיס גילאים, אזורי מגורים, תחומי עניין, הרגלי גלישה ועוד), מה שמאפשר, בתהליך של ניסוי וטעייה, להגיע בסופו של דבר לפרסום ממוקד ויעיל.

יש לכם שאלה? אל תשבו איתה לבד, בחושך, צרו קשר

 

Share
פורסם בקטגוריה כללי, פייסבוק, שיווק ברשתות חברתיות | כתיבת תגובה