כמעט לכל עסק או חברה בישראל יש כיום אתר אינטרנט. האתר מהווה את כרטיס הביקור של החברה ומשמש אותה לקשר עם לקוחותיה וגם לגיוס לקוחות חדשים.
כדי לגייס לקוחות חדשים – יש למשוך אותם לאתר. אחת מהדרכים למשוך גולשים לאתר היא להשקיע כסף רב בפרסום, בבאנרים או במודעות צמודות חיפוש. דרך שנייה ויעילה יותר היא להשקיע בתכנים שבאתר – כדי להתקדם במנועי החיפוש בצורה אורגנית. חלק גדול מהגלישה ברשת נעשה כיום באמצעות מנועי חיפוש. אתר שמצליח לקבל דירוגים גבוהים במנועי החיפוש, צפוי למשוך אליו גולשים רבים.
תחום קידום האתרים – SEO – כולל נגזרות רבות ובתוכן: בנייה נכונה של האתר, קישורים חיצונים המפנים לאתר וכן תוכן האתר. אחד הפרמטרים החשובים ביותר בקידום אתרים בגוגל הוא כמות ואיכות הטקסט באתר. מנועי החיפוש סורקים את כל הטקסטים באתרים – ומעניקים להם ציון שמשפיע ישירות על מיקומם בתוצאות מנועי החיפוש.
למעשה – כל אתר שמעוניין בדירוגים גבוהים בגוגל ובשאר מנועי החיפוש חייב להפוך לאתר תוכן. גם אתר מסחרי או אתר תדמיתי זקוק לתכנים איכותיים שמתעדכנים באופן קבוע כדי להתקדם בגוגל ובשאר מנועי החיפוש.
ישנם מספר כללי אצבע לכתיבת מאמרים באינטרנט לצרכי SEO:
בנוסף, בכתיבת מאמרים לצרכי SEO, יש להתמקד בשימוש במילות מפתח רלוונטיות, שעשויות לעניין את הגולשים במנועי החיפוש ולהיות רלוונטיות עבור גולשים באתר. הרלוונטיות היא בעלת ערך רב ביותר – ובלעדיה כתיבת מאמרים שנועדו רק לצרכי קידום ברשת לא תצלח. על המאמרים להיות קשורים לתכני האתר בצורה ישירה, ולשרת את הגולש. יתרה מכך – התוכן באתר הוא כרטיס הביקור של החברה. גם מאמרים שנכתבים לצרכי קידום בגוגל צריכים להיות מקצועיים ואיכותיים – ובעלי ערך ללקוחות החברה.
חברת סנונית שירותי תוכן מתמחה בכתיבת תכנים לאתרים לצרכי קידום ברשת. לחברה ניסיון בכתיבת אלפי מאמרים בתחומים מקצועיים מגוונים, ברמה הגבוהה ביותר. אם אתם זקוקים לתכנים המותאמים לקידום אתרים במנועי חיפוש, צרו עמנו קשר.